Ga naar hoofdinhoud

Lionsconcert

Na het succes van Lions Concert 2023 is de Commissie Lionsconcert weer met veel plezier aan de slag gegaan met de organisatie van het
Lionsconcert.
Zaterdag 28 september vanaf 15.00 uur zal het symfonieorkest Toermalijn uit Vught een optreden verzorgen in het Provinciehuis in                         ’s-Hertogenbosch.
Bij voldoende belangstelling in onze Gemeente gaat er een bus naar ’s-Hertogenbosch voor Kaatsheuvel vanaf het Anton Pieckplein.
De bus is rolstoel (geen elektrische) en rollator toegankelijk. Vervoer van en naar het Anton Pieckplein regelt u zelf.
De middag wordt u aangeboden door de Lionsclub Dongen Vallei incl. Kopje koffie/thee met iets lekkers bij ontvangst.
De middag incl. busvervoer wordt u geheel gratis aangeboden.
Met het beperkt aantal deelnemers (25) is het belangrijk snel te reageren middels het wel
bekende strookje op pag. 18. Strookje inleveren vóór 7 september 2024