Iemand die bij een andere afdeling van KBO-Brabant (primair) lid is kan zich aanmelden als gast-lid bij KBO Kaatsheuvel door onderstaand formulier in te vullen.
U ontvangt daarvan een bevestiging per email en een machtigingsformulier voor de incasso van de contributie en bijdragen voor activiteiten ter ondertekening. Daarnaast ontvangt u ook een aanvraagformulier krijgen voor de kortingpas. Tevens wordt een kortingboek mee bezorgd.

Als gast-lid kunt u aan alle activiteiten van KBO Kaatsheuvel deelnemen, met uitzondering van de Algemene Ledenvergadering.
Het contributiebedrag per jaar wordt jaarlijks door de Algemene Ledenvergadering vastgesteld.
Dit bedrag geldt voor een kalenderjaar en voor aanmeldingen in de loop van het eerste halfjaar. Bij aanvang van het lidmaatschap in de loop van het 3e kwartaal betaalt u 50% van dit bedrag en bij aanmeldingen in de loop van het 4e kwartaal 25%; %; het bedrag wordt dan in hele euro’s afgerond.

Als u niet in Kaatsheuvel woont dient u op de laatste regel van onderstaand formulier een adres in Kaatsheuvel op te geven waar wij eventuele post kunnen bezorgen.

Aanmeldformulier om gast-lid te worden van KBO Kaatsheuvel

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef*
Naam*