Ontmoeten en sporten bij onze vereniging.

“Bewegen” is voor iedereen een belangrijk onderdeel in het dagelijks leven. Ook bij onze vereniging zijn wij ons daar van bewust. Elkaar ontmoeten is hierbij een gezellige bijkomstigheid maar zeker niet minder belangrijk. Binnen de groepen ontstaan er mooie contacten die ook naast de groepsbijeenkomsten voort leven. Samen activiteiten ondernemen binnen en buiten onze vereniging is voor vele een fijne en welkome afleiding in het dagelijks leven.

Bij onze vereniging hebben wij dan ook diverse sportieve activiteiten die allemaal gericht zijn op het samen zijn. Binnen en buiten nemen heel veel leden deel aan deze sportieve activiteiten die veelal begeleid worden door onze trouwe vrijwilligers.

Natuurlijk zijn er ook activiteiten die onder deskundige begeleiding staan. De eerste stap om iets te ondernemen is ongetwijfeld de moeilijkste, maar hij levert wel iets op: “Je hoort ergens bij en blijft daarbij nog fit ook”. KBO Kaatsheuvel biedt veel mogelijkheden op sportief gebied maar ook aan andere activiteiten om elkaar te ontmoeten.

Voor informatie op sportief gebied kunt u mailen of bellen naar;
lia.leemans@kbo-kaatsheuvel.nl
Telefoon: 0416-275016