Ga naar hoofdinhoud

Wandelvoetbal in Kaatsheuvel

Het sportseizoen is ook bij KBO Kaatsheuvel met alle RIVM-maatregelen in acht nemend gestart. Ook buiten is de KBO nog steeds sportief in beweging, wekelijks wordt er op diverse locaties gestart.

Sommige activiteiten zijn aangepast voor het coronavirus. En soms wordt er van taak gewisseld zoals bij het wandelvoetbal. Jos Hermsen, KBO Kaatsheuvel, heeft de OSD (Old Stars Desk) na het seizoen 2019-2020 verlaten als zestalleider. Vanaf het begin is Jos het boegbeeld geweest van OSD, altijd actief om dingen te bedenken, altijd attent bij verjaardagen en kwaaltjes, kortom een modelleider. Wij zullen hem missen.

Walking football

Twee nieuwe leiders Typerend is ook wel, dat Jos niet opgevolgd wordt 1, maar door 2 man: Henk de Kort en Maarten Voesten.

Iedereen is welkom!
Het is een klein select clubje, dat OSD, maar voorlopig overwegen we geen ledenstop, integendeel. We streven ernaar om meer leden te krijgen, zodat de basis wat breder wordt, als we over de grenzen van Kaatsheuvel gevraagd worden om deel te nemen aan masterclasses en clinics. Wie voelt zich geroepen om bij ons te komen spelen? Zelfs de leeftijd is geen beperkende factor. Overigens: je kunt de week niet beter beginnen dan om op maandagochtend tussen 9.30u en 11.30u met ons de wei in te gaan en dan af te sluiten met een bakje koffie.

Henk de Kort,
tel. 06-11534934,