De KBO is een actieve organisatie die zich inzet voor de senioren in Kaatsheuvel vanaf 50 jaar.

Wij behartigen ook de belangen van individuele ouderen door de invulling van de inkomstenbelasting als wel de adviseringsfunctie. Dit kan hulp zijn voor o.a. WMO-zaken, huishoudelijk hulp

Ook doen we de behartiging van onze belangen in gezamenlijkheid met andere ouderenverenigingen naar de gemeente of landelijke instellingen. Wij zijn een open vereniging zijn die ruimte maakt voor vernieuwende ideeën of activiteiten die bijdragen tot de bloei van onze vereniging.

Onze activiteitencommissie staat borg voor een diversiteit aan activiteiten zoals dagtochten, etentjes, culturele bezoeken. Verder zijn er bij onze verenigingen diverse sportgroepen actief.

Wij hopen U te interesseren voor een lidmaatschap van onze bezielende club.

Bij het aangaan van een lidmaatschap kunt U gratis in het bezit komen van kortingspasjes waarbij U recht heeft bij ongeveer 200 winkeliers op een aansprekende korting. De organisatie van deze korting wordt door 7 ouderenbonden geregisseerd en de winkeliers bevinden zich in Waalwijk, Sprang Capelle, Waspik, Loon op Zand en Kaatsheuvel.