Gezamenlijke viering Seniorenmiddag

2 oktober 2024 Kaatsheuvel, Loon op Zand en De Moer.
Door afgevaardigden van de KBO-afdelingen Kaatsheuvel, Loon op Zand en De Moer wordt, in samenwerking met de gemeente, ook dit jaar weer met een middagprogramma aandacht besteed aan de landelijke Seniorendag bij Chalet Fontaine Hoofdstraat 4, 5171 DD Kaatsheuvel telefoon 0416-272333.
PARKEREN: er zijn enkele gehandicapten parkeerplaatsen verder kan er geparkeerd worden in de directe omgeving zoals bij de supermarkten in het centrum.
Wij nodigen alle 50-plussers van de gemeente Loon op Zand uit om woensdag 2 oktober aan deze informatieve en ontspannende middag, deel te nemen. Ook niet KBO-leden zijn van harte welkom, maar vol = vol.
De zaal is open om 13.00 uur, aanvang van het programma om 13.15 uur.
De eigen bijdrage voor de hele middag, alles inclusief, bedraagt € 5.00 p.p.
Programma in grote lijnen
13.00 uur koffie of thee met iets lekkers.
13.15 uur welkom door de dagvoorzitter.
13.30 uur presentatie Joost van de Wouw
14.00 uur presentatie Corinne van der Linden
14.30 uur pauze
15.00 uur muzikaal optreden
16.30 uur afsluiting dagvoorzitter
Programmering onder voorbehoud.
U begrijpt dat wij graag willen weten op hoeveel personen we mogen rekenen. Voor deelname kunt u het goed ingevulde strookje van pag. 20 incl. € 5,– na 1 september en voor 22 september inleveren bij:
Lia Leemans, Berndijksestraat 14c, Helma de Vries, Jan de Rooijstraat 2c
Wij heten u graag welkom op deze middag.
De gezamenlijke besturen van KBO Kaatsheuvel, De Moer en Seniorenvereniging Loon op Zand.