Met de Museum Plus Bus naar Den Haag

Enige tijd geleden hebben wij ingeschreven voor de Museum Plus Bus. Dit is een activiteit die door sponsoring mogelijk wordt gemaakt om liefhebbers van Kunst donderdag 24 oktober met de Museum Plus Bus naar het Kunstmuseum in Den Haag te laten gaan.
Het Kunstmuseum in Den Haag is één van de grootste kunstmusea in Europa. Het bestaat al meer dan 150 jaar en heeft in die tijd schilderijen van moderne kunstenaars als Picasso en Monet verzameld. Voor liefhebbers van Piet Mondriaan is het een uitgelezen kans om veel van zijn werk van dichtbij te bekijken. Het art-deco ontworpen gebouw is al een kunstwerk op zich.
Wij willen deze bus graag vol krijgen (minimaal 35) maximaal 45 personen. Deze reis is ook speciaal bedoeld voor leden die minder goed ter been zijn. In de bus is plaats voor 10 opvouwbare hulpmiddelen (rollators en rolstoelen) én er is een lift in de bus aanwezig. Er kunnen ook begeleiders mee, in dit geval ook niet-leden. Vertrek vanaf Het Klavier om 9.15 uur en thuis rond de klok van 17.30 uur.
Bij aankomst is in het museum wordt een lunch geserveerd.
Om 13.00 uur start de rondleiding in het museum met een gids.
Voor vertrek naar huis rond 14.30 u staat er koffie met gebak voor ons klaar.
Prijs voor deze dag is € 20 p.p. Wilt u bij thuiskomst nog een hapje eten ?
We hebben Bij Anton een klein menu voor de eventuele liefhebbers gereserveerd voor de prijs van € 22,50. Geef duidelijk aan op het invulstrookje (pagina 22) of u hieraan wilt deelnemen.
Inleveren vóór 16 september (alleen) bij Wies Molenschot.
Voor informatie: Wies Molenschot, tel. 06-12935614