Oproep secretaris KBO afdeling Kaatsheuvel

Beste leden,

Op korte termijn hebben wij behoefte aan een nieuwe secretaris binnen onze afdeling. Graag komen wij in contact met potentiële kandidaten om deze belangrijke taak voor ons mee in te vullen.

Wat wordt er verwacht:

bestuurslid van algemeen en dagelijks bestuur. Verzorgen van alle voorkomende administratieve taken die bij de rol van secretaris horen. U verzorgt o.a. de agenda en notulen van vergaderingen. U krijgt een laptop van de vereniging te leen. Digitale vaardigheid is een vereiste. U behandelt inkomende en uitgaande post en archiveert documenten. U hebt het postadres van onze vereniging. Bent u die geweldige vrijwilliger die wij zoeken neem dan contact op met onze voorzitter om meer in detail kennis te nemen van deze mooie functie binnen onze vereniging.